En vanlig matdag

2014-01-29 19:00:00 Vägen till drömkroppen
» Kommentarer(1) «


Nu har jag kommit igång med det bra ätandet och märker redan resultat!
Såhär ser en vanlig matdag ut för mig :)
Brunch: 1 shake
Mellanmål: 1 frukt och en kopp te
Middag: En stor portion mat
Kvällsfika: 1 shake

Om jag blir sugen på nått tar jag en frukt och en kopp te och det händer i stort sig varje dag!
Så under en dag får jag i mig:
2 shake
2 frukter
2 koppar te
1 ordentlig portion middag

Har inte räknat ut hur många kalorier det är men ca 1500-2000 kanske :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Jag är superdålig på att äta frukt....

-Det är verkligen superjobbigt.... Jag kommer göra ett inlägg nu med hur vårt första dygn gick med tassmetoden :)

2014-01-30 @ 08:58:46
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback