Jobb jobb

2014-02-16 21:35:00 Vägen till drömkroppen
» Kommentarer(0) «


Jobbade ett 9 tim pass idag och var helt slut i fötterna och nacken när jag kom hem så jag råkade somna på soffan 1 tim!
Jimmy har fått feber och illamående och jag har en förkylning som har legat och lurat i snart 2 veckor men inte riktigt bryter ut....
Får se hur det känns imorgon! Om det inte känns värre så blir det 50 min vattengympa :)
Har haft en liten svacka i träningen och känner stressen över att komma i klänningen.....
Vägning och mätning imorgon sen får vi se när jag törs prova klänningen igen :)
Måste skärpa mig och och komma tillbaka i de braiga mat och träningsmönstret igen! Är väl det måndagar är till för? Att börja om och ta nya tag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback