Vägen tillbaka

2014-09-13 21:13:00 Vägen till drömkroppen
» Kommentarer(0) «


Vet att jag börjat den massor med gånger och skäms ögonen ur mig för att jag misslyckats varje gång!
Men nu har jag inge val! Kotorna och ryggraden har börjat röra på mig så jag har gränsen till skolios och smärtan blir värre och värre.
Innan sommaren började jag äta medicinen mot nervsmärtor igen,den medicinen som fått mig att gå upp MASSOR i vikt! Och även denna gång har kilona kommit....
Väger nu mer än innan jag var gravid och det är nu ohållbart och påverkar min vardag så himla mkt både utseendemässigt och styrkemässigt!
Jag har gymkortet kvar till sista januari så är ju bara idiotiskt att det drar massa pengar också utnyttjar vi det inte (förutom äventyrsbadet).
Nu är jag på G igen! Är inne på 3:e dagen av träning och på tisdag ska jag gå på vattengympa med en annan mamma som också vill gå ner ungefär lika mkt!
Mitt första viktmål är 90kg men de viktigast är såklart att stärka upp kroppen så jag orkar med vardagen!
Som de är nu skulle min kropp inte klara av en graviditet tex och de är ett mål och en bra motivation :)
Mitt slutmål är 75kg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback