Hej hopp!

2014-05-20 21:32:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Har varit en toppenhelg med soligt väder och svensexa/möhippa :)
I lördags var vi i Umeå och kollade på toughest då storsyrran var med och tävlade och på söndag var det tydligen dags för möhippa/svensexa. jag visste att Jimmy skulle iväg med min mamma och syrrans man men jag hade inte en aning om att jag också skulle bli iväg lurad. Men väl framme i Umeå så åkte ögonbindeln på och lillsyrran tog Hanna och vi vart iväg ledda till megazone och fortet sen blev det lite uppdrag på stan och sen for vi ut i skogen och grillade och åt mat :)
Och idag har vi hämtat ut vigselringarna och käkat tacos och jordgubbar med Emma :) 
Imorgon är det tupperwareparty och jobb som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback