Tandläkaren...

2014-03-24 08:41:17 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Imorgon 07:40 ska jag vara hos tandläkaren och dra ut 2 visdomständer... Har ingen tandläkarskräck med tycker inte om sprutor och smärta! Har redan dragit ut 2st men då var det en åt gången och nu är det 2 på samma gång och det som gör det ännu värre är att det är en på vardera sida... Så kommer göra ont att tugga vilken sida jag än väljer :( Jag har inte jättemkt besvär av dom och hade inte tagit bort dom om jag fick betala fullpris vilket är typ 1500:- för 2st. Jag betalar 35:-/mån och får då detta gratis. Ena tanden sticker ut i kinden och den andra får jag lätt infektion runt om eftersom tandköttet liksom växt över den. Hoppas det går bra och att jag slipper infektion efteråt :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, har för mig att här i Finland drar man aldrig ut på båda sidorna samtidigt. Nå, har du lika ont och obehag att äta efteråt som jag hade i höstas (x2 då!) när jag drog ut den ena nedre så lär du nog gå ner ganska mycket ;) Om vi ska försöka hitta något positivt! :)

Svar: Haha ja precis! Men lär väl bara vara imorgon jag inte kan äta fast föda....Opererade halsen våren 2010 och trodde jag skulle tappa i vikt pga att jag inte kunde äta fast föda men var bara typ 1 dag jag åt soppa :P
Klara

2014-03-24 @ 09:50:41
URL: http://niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback