Work Work!

2014-07-01 11:05:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Har fått nytt jobb som personlig assistent och börjar inskolningen nästa vecka :D
Har 2 dagar kvar på mitt korta vikariat på serviceboendet.
Ryggen har nästan sagt upp sig helt så mellan jobbpassen ligger jag mest i soffan känns det som..... Jobbar med att träna upp ryggen men det går segt!!
Var på röntgen och fick svar att jag har sned ryggrad så måste stärka upp den för att den ska stabiliseras och förhoppningsvis göra mindre ont.....
När Hanna börjar på dagis kommer jag lägga den tiden på GYM dom dagar jag inte jobbar! Känns otroligt skönt att komma igång igen :)
Håller tummarna på att ryggsmärtan vänder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback