Jobb jobb

2014-01-28 21:26:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Känns som om det var längesen jag jobbade och det var det väl också!
Ska iallafall jobba 7-13:30 imorn och på fredag och 7-16 på söndag. Alldeles lagom :)
Hanna är förövrigt sjuk och hade feber både igår och idag så vi har haft en lugn dag hemma med städning och mys istället. Hoppas hon är piggare imorgon för det var tänkt vi skulle på babysång på Torsdag och sen fika med några andra mammor och bebisar så vore tråkigt om vi missade det :(
Ne nu ska jag göra mig klar för morgondagen och sen gå och lägga mig:)
Bjuder på en härlig bild från dagen och självklart var det jag som fick byta då Pappan satt och åt klart middagen haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback