Uppdate!

2014-02-01 00:19:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Förkylning har flyttat in i vårt hem men nu är vi nästan pigg igen :)
Medans vi vart förkylda och inte velat smittat ner folk har vi tagit tag i hemmet och rensat och städat sånt som annars inte blir gjort!
Jag har även klipp av typ 15cm av mitt hår :O  
Och vi har idag köpt en ny vagn och det har jag velat gjort sen Hanna föddes typ! Får se om vi blir nöjda:) Bild kommer imorgon!
Är ingen märkvärdig och kostade 400:- men för mig är den så mkt bättre än den vi hade innan som var en gammal brio happy med lite skavanker och en sufflett som inte alls passade.
Vi har även fått igenom vårat bostadsbidrag så nu har vi skaffat gymkort :D Så imorgon ska vi utnyttja paradisbadet med några vänner!
Så mycket har hänt på några dagar :)
Såhär ser jag ut nu, klippte ehelt själv med kökssaxen så resultaten är kanske inte perfket om man kollar noga men imorgon ska jag köpa en urtunningsax och tunna ur lite eftersom jag har så sjutk tjockt hår! På bilden har jag plattat håret så ni kna ju tänka er hur det ser ut oplattat.....
Nu blir det sova för 10:30 ska vi infinna oss på badhuset imorgon och i vanliga fall lugger vi kvar i sängen då!

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Vi har oxå en brio happy... köptes sprlillans ny men stptt i förrådet typ hela tiden..... ;)
Köpte en Carena Lux istället nu när lillkillen är så stor :)

Svar: Ja våran var från 2006 men liggdelen från 2010.....Har tyckt om den tills vi bytte till sittdelen som var skitig och ful :P
Klara

2014-02-01 @ 10:39:56
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback