Tisdag 18 Februari

2014-02-18 23:30:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Dagen har bestått av tvättstuga och sen Tupperware-möte för lansering av den nya katalogen :)
Jobb 7-12 imorgon och sen far vi till mina föräldrar några dagar.
Har även varit och hämtat ett nytt soffbord i större modell som var bortskänkes.
Samma serie som vi har fats brunt och storleken större.
Ett sånthär fast utan skivan under.
Vi har en sovvägrande unge ikväll.... Hon har senaste vecan lagt sig i sängen 22:45-23:00 och det tar ca 5-15min att söva hon men ikväll vart hon helt plötsligt pigg igen och jag gav upp och hon sitter nu som en solstråle i soffan och leker!? Jaja tur man har kortdag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback