Jobb jobb!

2014-08-30 22:01:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Efter husvakt kommer jobb!
Nu har Jimmy åkt på älgjakt också och kommer hem på torsdag igen.
Jag jobbar dygnspass från kl 10.00 imorn så min lillasyster är här och är barnvakt :)
Ska bli skönt att vara ledig från måndagmorgon till fredagmorgon!!!! Medans Hanna är på dagis ska jag börja med packningen inför flytten ordentligt, endast 32 dagar kvar nu :)
Har en pigg dam här hemma som fortfarande är vaken.... Hon vart dunderförkyld i torsdag med 39,5 graders feber och snor och den förkylningen förstörde sovrutinerna fullständigt! Men men vi är snart på banan igen förhoppningsvis och nu är hon nästintill feberfri så på måndag blir det dagis som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback