Utan bilder....

2013-03-05 19:35:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Glömde våran kamera hemma hos mina föräldrar...
Men dom ska skicka den på posten så kommer väl inom nån dag :) Så ni får vänta med bilder på magen och renoveringen tyvär! Sen vet jag att många vill se bilder på vagnen och det måste ni också vänta på!
Den står hemma hos svärföräldrarna och kommer hit tsm med spjälsängen när dom kommer och hälsar denhär helgen eller nästa! Längtar så man kan få bädda sängen och boa lite:) Men den är röd/beige iallafall!
Imorgon tror jag köket blir tapetserat :D Sen ska det bytas golv där och det är det fritt fram att ta hit fikagäster och ställa in allt så man slipper äta alla måltider framför tvn i soffan!
Magen börjar ta i så mkt när man sitter framåtlutad i soffan! Haha

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Söt du är!!! Tack :D

2013-03-06 @ 10:19:32
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback