Äntligen!

2013-03-01 13:21:48 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Nu är det klart :)
Ons: Vi flyttade hela dagen och började städa ur lite. Fick hjälp av mina föräldrar och en kompis till Jimmy. Tog totalt 9tim

Tor: Jag och Jimmy städa ur hela gammla lgh och packade det sista där. På efter middagen började vi ställa iordning lite i nya lgh och packa ur det viktigaste. Eftersom dom ska börja tapetsera till veckan kan vi inte ställa iordning allt eller packa ur allt.

Fre: Efter frukost och efter vi lämnat nycklarna till gamlla lgh for vi hem till mina föräldrar för att tillöbringa helgen här. Skönt att ta en paus från allt och sen var det typ 100år sen Jimmy var här och han var skruvar och fixar sugen!

Nu är äntligen alölt klart och man kan börja leva igen :)
Och att vi har badkar är nog det bästa! Har redan badat 3ggr!
Magen mår bra och jag mår bra förutom att jag är trött och lite mör!
Vi har fortfarande inget internett så får passa på nu medans jga är hos föräldrarna :)
Nu blir det fika!

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Skönt att det har gått bra :)

Svar: Ja verkligen :) Nu kan man andas ut lite!
Klara

2013-03-02 @ 07:54:57
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback