Torsdag:)

2013-01-17 14:22:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Fick en skön sovmorgon som var väl behövlig!!
Har lite ont i nacken och fortfarande nervsmärtor i ryggen... Längtar efter vår nya lgh med BADKAR!
Max 43 dagar kvar nu :D
Idag vid 17 kommer pappa och lillsyrran på middagsbesök.
Blir korvgryta, enkelt och sjukt gott!
Men jag är hungrig nu så ska ta och äta lunch och sen bara vänta på att tiden ska gå.
Jimmy kommer hem sent inatt typ 23-00 för dom skulle fiska lake ikväll.
Och imorgon ska jag jobba 7-15, har ju igentligen vattengympa men kände att jag inte kunde tacka nej till jobb då jag jobbat så lite i januari...
Sähär ser en lake ut, typ blandning mellan gädda och torsk.
Lake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback