Gravidlista vecka 20

2013-01-16 16:46:00 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Halsbränna: Nix
Ryggbesvär: Blir trött i ryggslutet i slutet av dagen
Beckenbesvär: Nix
Muskel eller vadkramp: Nix
Åderbrock: Nix
Hemorojder: Nix
Nästäppa: Lite och väldigt känslig och torr näsa
Urinvägsinfektion: Nix
Känsligt tandkött: Lite ömmare bara
Bättre hår: Lockigare
Bättre hy: Mkt sämre!
Illamående: V.6-12, Morgon illamående 18-frammåt
Ömma bröst: V. 4-14
Viktökning: Ner 3,3kilo
Trötthet: Går i perioder
Upp och ner i humöret: Om jag blir hungrig eller trött blir jag grinig
Bristningar på magen: Nix
Bristningar på brösten: Japp
Putande navel: Blir mindre och mindre djup
Svullnader: Inte vad jag märkt men har tagit av mig förlovningsringer utifall att
Yrsel: Ibland
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Nix
Blodbrist/järnbrist: Ja verkar lurt, äter tabletter nu
Sammandragningar: Vi hård ansträning
Sömnproblem: Börjar få svårt att somna, hittar inget skönt sätt att ligga på
Nytt konsitgt matbehov: Fortfarande frukt och friska saker

Kommentarer
Postat av: Jen - ☆Mamma till Ewelina och gravid☆

tjuvar denna lite :)) hehe

Svar: Gör det :)
Klara

2013-01-17 @ 13:50:41
URL: http://jennicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback