Det vänder...

2013-01-17 12:32:00 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Är det nu jag ska börja gå upp i vikt....
48,9% av graviditeten har gått och jag har bara gått och väntat på att vikten ska komma men endå blir jag rädd när jag ser det med egna ögon. VILL INTE!
Men är glad att jag har klarat mig så pass långt! Hoppas bara inte vikten skjuter iväg för mkt...
Max 7,2kilo så jag hamnar under 100 strecket vore perfekt!
Men som ni ser har det vänt förut så vi får se :)
Kul att jag gjorde denhär kurvan så man kan se exakt vad som har hänt under graviditeten.
Sen ska det bli en ny när bebis tittat ut!

Kommentarer
Postat av: Jen - ☆Mamma till Ewelina och gravid☆




Tack snälla du för kommentaren :) Jag hoppas med detta så vi kan få ett litet syskon snart :)

Va duktig du är ändå, med vikten :)) Själv väger jag 100kg och är med rädd att det ska stiga för mycket. Men de tar jag isåfall efter bebis kommit ;) hehe
kram

Svar: Duktig och duktig har inte gjort ett skit och har inte tränat sen jag plussade :( Har haft ren tur bara! Men nu kanske jag måste börja tänka på vad jag stoppar i mig och börja röra på fläsket :P Ja när bebeis kommit d¨å ska jag verkligen ta atg i vikten! :)
Klara

2013-01-17 @ 13:49:12
URL: http://jennicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback