Nyårslöften 2013

2013-12-18 20:46:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Dom här löftena gav jag inför nyår förra året.
 
 
*Gå ner till under 90 kg (helst under 85 kg) -Väger mindre än jag gjorde när jag plussade iallafall
 
*Flytta till 2:an och inreda och fixa så vi verkligen trivs- Vi har gjort så gott vi kunnat, några möbler som fattas fortfarande, men vi fick ju ompepetserat och bytt golv i hela lägenheten!
 
*Att Jimmy får jobba mer- Han jobbar mer än han gjorde 2012 iallafall och jag jobbar också mkt extra så halft avklarad
 
*Att börja träna så jag orkar med att vara gravid/föda barn- Tränade inget men klarade av utan problem att föda barn
 
*Spara pengar till barnet och till möbler, inredning osv till vår nya lgh- Ja sparade gjorde vi men dom pengarna försvann fort!
 
*Njuta av varje dag som går- Försöker och går bra men önskar jag vore en gnutta lyckligare och gjorde mer på dagarna
 
*Försöka dra in på småutgifter- Varit duktigare än 2012 men fortfarande sjuka summor som går till tramssaker
 
*Hitta på saker i sommar och resten av året t.ex. åka på djurparker, campa, resa, hälsa på släkt och vänner osv- Här är väl enda punkten som känns mest avklarad, har ju trots allt varit på 2 bröllop där vi var borta 2-3dagar båda gångerna, varit på olika kalas, träffat nya kompisar via mammagruppen, varit och badat med hannas kusin 2ggr, haft dop själva, bott på hotell 1natt utan bebis :) 
 
Kan inte säga att jag kan pricka av nån helt 100% men men bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Va roligt att blicka tillbaka på sina gamla nyårslöften. Mina sprack direkt. som vanligt ;)

Svar: Ja jag brukar alltid göra så! :) Men som vanligt är det sällan man lyckas helt med dom! :P
Klara

2013-12-19 @ 07:40:03
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback