Torsdagkväll!

2012-11-22 22:05:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Men känns precis som fredagskväll eftersom jag har jobbat
fre-sön tis-tor och nu ska jag vara ledig fredag lördag och söndag:)
Och sen att Jimmy for iväg idag och han brukar igentligen fara iväg på fredagar om han ska vara bort på helgen!
Imorgon tänkte jag städa lite och på lördag kommer förhoppningsvis lillsyrran och på söndag blir det väl en lugn dag med nån film eller nått:)
Nu ska jag göra mig klar för sängen för känner mig lite mör efter nästan 30tim jobb och sen bubbelbada på det!
Ska bli skönt att sova och sen att jag har sovmorgon imorgon:)
Imorgon går jag också in i en ny vecka så slänger upp lite info och kanske första magbilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback