Tis 19 juni

2012-06-19 11:41:14 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Jobbar 15-21.15 idag:)
Så jag fick sova 11 timmar inatt men hade helst velat sova mer för har så ininordens med nervsmärtor så blir galen! Det värsta är att dom inte reagerar på vanlig smärtlidring....  Så tradolan kan slänga sig i väggen!!
Det svider, kliar och pirrar runt skuldrorna och ut i axlarna!
Ska till en naprapat imorgon så förhoppningsvis blir det bättre:) Annars har jag höjt dosen på Lyrica lite men får väl öka mer då om inte naprapaten kan hjälpa.....
Nervsmärtor är det VÄRSTA som finns för det spelar liksom ingen roll vad man gör så försvinner dom...
Jag ska göra klart det jag ska gör innan jobbet och sen lägga mig i fosterställning och dö tills kl blir dags att gå ner till bussen!
Sängen är min bäste vän!
Önska mitt sovrum såg ut mer såhär
g9fccy6y2vig04hh88gsdvy9t5mw1bb_20926159

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare... lider med dig!

Hoppas verkligen naprapaten kan hjälpa!

Kram på dig!

2012-06-19 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback