Slut för i dag och tack för idag!

2012-06-04 22:28:27 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Då har denna dag gått också!
Imorgon blir det gymmet igen:) Känns så skönt att jag kommit igång på riktigt nu saknad det bara lite resultat!
Min mage är lite sur idag efter all godis och glass igår.....
Imorgon är det RockaBilly Party här i stan:) Så för att liksom inviga sommaren ska jag gå på den! Syns man inte vägde typ 10kg mindre så man slipepr skämmas och inte kunna ha nå snygga kläder bara...
Aja det löser sig :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh vad härligt att gå på party, hoppas du kommer ha trevligt vilket du säkert kommer att ha! Du är skit snygg i alla fall! Duktig du är som går till gymmet kram kram <3 SV: Hoppas jag verkligen dom kommer göra och det kommer dom också om jag håller i gång såhär, tack för dina ord sötnos!! Kram kram

2012-06-05 @ 10:00:34
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback