Sådärja!

2012-06-20 14:12:02 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Fick ett bra intryck av naprapaten och hon var trevlig:) Ska dit nästa vecka också! Skönt att få bli lite uppmjukad och tillrättat! Hon andvände laser för att mjuka upp det värsta punkterna runt skuldrorna
Nu ska jag krypa ner och kolla på glee efter råd av naprapaten måste jag ta det lungt och ick ABSOLUT inte träna varken idag och helst inte imorn om jag verkligen inte känner mig helt återställd! Men ska jobba kväll imorgon så blir träning på fredag istället:) Jag köpte en vetekudde också skitfin!
Är lite mer ljuslila i verkligheten:)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Midsommarafton och midsommardagen har gymmet(hela huset för den delen) stängt så du vet=( Jag hade också tänkt träna på fredag=(

2012-06-20 @ 17:09:07
URL: http://enl87.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback