Hej söndag :)

2012-06-03 12:28:23 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Idag far vi hem igen :)
Imorgon kommer circusen till stan och om syrran följer med oss hem så ska vi gå på den!
Känner mig som barn igen :) Men jag minns inte ens att jag har varit på circus nån gång så det ska bli spännande om vi nu går:)
Till veckan blir det hårdträning för min del och sen vägning på lördag igen och denna gång hoppas jag på minus!
Nu tycker jag sommarn borde komma...
Fast när det är sånt här väder blir man ju inte lika glasssugen så man faller inte dit på sånt iallafall! haha man måste vara possitiv åt det lilla!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh vad mysigt med cirkus gick jag senast på när jag var 8 år tror jag, herre gud vad tiden bara springer i väg :P SV: Kommentarer är inte så lätt även fast man har läsare så skriver ju långt ifrån alla en kommentar, vilket är tråkigt kommentarer gör ju ändå att man vill blogga lite mera haha bevis på att man skriver något bra så att säga. Varannan dag är ju lite svårt för mig eftersom jag har Ludwig och Alexander jobbar så det är lite svårt men 2-3 gånger i veckan hade jag tänkt i alla fall, skönt att du tränar så ofta duktigt av dig! Kul att du skrev, funderar nästan på att ha en "veckas blogg" och då är det intressant för mig att veta vilka som läser och så sen är det ju roligt även om jag viste om din blogg. Kram kram roligt att du kommenterar! Kram

2012-06-04 @ 15:26:41
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback