Oj vad det går!

2012-07-25 15:54:09 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Slutade ju som sagt kl 08.00 och var hemma va 09.00.
Hade tänkt att fixa lite här hemma ta en dusch och sen lägga mig och vila:)
Men vid 10.00 ringde mamma och sa att hon och pappa var påväg till Övik och tänkte komma förbi på en fika så vid 12.00 kom dom med subway mackor och vi fikade tsm.
Efter fikat ville dom gå på loppis så jag hängde med och visade dom de bästa ställena:)
Jag hittade lite smått faktiskt bla ett gammal nattlinne, Jimmy kommer garva ihjäl sig och kalla mig för tant men jag tycker det är skitfint! Slänger väl upp bilder på fynden sen.
Den ena loppisen ligger i hamnen och har fik också! Skitmysigt att sitta där vid vattnet.
Bild google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback