Oh lala!

2012-01-02 21:09:24 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Va skönt det ska bli att lägga dig i sängen :)
Imorgon har jag inskolning 7.15-16 så behöver sova tidigt! Så nu ska jag byta till pyjamasen och borsta tänderna och sen krypa ner och kolla på tv och förhoppningsvis somnar jag innan kl 22
Och nu har äntligen snön kommit hit :) Synd så är det inte många minus så får väl se hur länge den ligger kvar men snö är det iallafall och det skulle visst komma mkt inatt så hoppas dom hinner skotta innan jag ska iväg imornbitti!!
Jag skulle vilja ha ett lyxigt och fint sovrum...
Några fina förslag :)

Kommentarer
Postat av: thereset

oooh jag vill ha alla sängar!

2012-01-03 @ 01:02:52
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback