Paus!

2011-09-25 18:01:46 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Vi packar och står i :) 6st flyttlådor står klara och Jimmy har skruvat ner en massa hyllor m.m
Nu ska vi fara på Ica och köpa nått gott för det har vi förtjänat :D
Imorgon ska jag först på ultraljudsundersökning av hjärtat och sen ska vi till Sundsvall för att hälsa på Farmor och Jimmy ska på en arbetsintervju :D Tanken på att han kanske får ett jobb får magen att hoppa frivolter :D
Kurt tycker vi är konstiga som srpingr runt här och rotar i allt!
Som ni ser är det kaos i min garderob.... oah allt ska rensas och sen packas ner!
Jag har ångrat mig jag vill inte FLYTTA eller iallafall inte packa och sen städa allt...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror ni har en likadan dammsugare som oss, det ser ut att vara en Philips Expression iaf, haha ;P

2011-09-27 @ 13:15:26
URL: http://atlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback