Konstigt....

2011-09-18 16:47:31 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Halsen blir värre och värre för varje dag fast jag äter penicillin :S
Ringde till sjukvårdsupplysningen och dom tyckte också att det lät konstigt men att det kanske är ett virus och inte en bakterie som orskar halsflussen... Blir så less! Man hoppas ju på att penicillinen ska göra en frisk men så blir jag bara sämre och sämre...
Så det går lungt till här hemma :) Kollar på filmer tar långa bad plockar lite och äter emellanåt fast matlusten inte är på topp!
Nu ska jag göra en kladdkaka och kolla på tv hela kvällen :)
När man är sjuk får man gå runt med pyjamas hela dagen och speciellt om man är ensam hemma :)
Önskar mig en onepice men får nöja mig med mina gammla slitna pyjamasar ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback