Fredag :)

2011-10-21 11:54:17 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har fått en massa gjort och klockan är inte ens 12 det kallar jag en bra dag :)
Och nu äntligen äntligen äntligen har jag fått frikort på apoteket så alla mediciner nu och fram till mars är helt gratis.
Det är superduper bra då mina mediciner är rätt så dyra så nu tjänar jag in några hundralappar i månaden :D
Idag står ju städning och pålugg på schemat och jag sla lägga upp bilder på hur det ser ut här hemma!
Men nu lite kvalitetstid med Jimmy innan han far på jobb

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Får den frågan hela tiden nu ;p Jo vi vill ha syskon, både jag och gubben :) Men när de blir får vi se. De spelar inte så stor roll, vi får se.

2011-10-21 @ 22:37:40
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback