Tung dag..

2011-06-20 12:54:38 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Eller tungt huvud rättare sagt! Spänningshuvudvärk och ont i nacken som bara dänn!
Men det hjälps inte dagarna går endå! Klev upp 09.30 och sen kom pappa på besök vid 11.30 och strax efter kom Jimmy hem på lunch och nu ligger han i soffan och väntar på att tiden ska gå.
Kl 16 har jag tvättstuga och innan det ska jag kolla upp en massa företag för både jag och min sambo är nästintill Arbetslösa....Så vi kämpar på för fullt för att iallafall någon av oss ska få jobba för annars blir det tufft i Oktober för då måste vi leva på 2700:- och det räcker knappt till halva hyran....
Livet är hårt men vi kämpar oss uppåt :) Just nu har vi det toppen!

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Kram till er!

2011-06-20 @ 15:29:41
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback