Slut som människa!

2011-07-05 21:03:08 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Efter en helg i tält och jobb i 2 dagar är jag helt slut! Eller kanske inte slut och trött men jag har ont och det gör mig slut som människa!!
Nu är jag ledig i 2 dagar och då ska jag sova mig pigg och tar det lungt och ta dagen som den kommer! :)
Nu ska vi snart gå och lägga oss här hemma för älskling ska upp 9 timmar.. Tycker synd om han som får gå på "jobbet" 7-16 mån-fre utan att få en krona betalt! Fattar inte hur han står ut men han är duktig han min Man! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-12 @ 22:29:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback