Uppe med tuppen!

2011-08-23 14:13:30 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Man får så mkt gjort om man kliver upp tidigt och gör lite nytta!
Skjutsade ju Jimmy till jobbet och sen åt jag frukost och tog en dusch och sen vid 08.40 for jag ner på stan för ett infomöte på Lernia och sen vart det gymmet!
Åhh det känns så skönt att vara tillbaka på gymmet och röra på min onda kropp.
Det enda jag känner av efter 2 dagar på gymmet är foglossning alltså samma smärta och besvär som när man är gravid men att jag inte är det!
Med foglossning innebär det att kroppens leder i bäckenet blir rörligare och "lukras upp" och man får då ont vid ansträngning m.m
Foglossningsvärk känns bak i korsryggen, fram över blygdbenet, eller på båda ställena samtidigt. Det kan vara allt från ganska lindriga till mycket plågsamma besvär. Några få har så stora besvär att de måste använda kryckor eller rullstol för att ta sig fram.
Vet inte om jag ska kalla det foglossning? ska prata med min läkare så fort jag får tid hos henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback