Mina Mål och livet som går förbi!

2011-08-15 18:39:25 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Mina mål här i livet är många men jag har lärt mig att jag måste prioritera och ta några saker i sänder för att få det att gå ihop!
Just nu är det dethär jag lägger energi på och tänker på:
*Få 25% sjukskrivning
*Fixa ortopediska fotbäddar
*Att jag eller Jimmy får jobb
*Skaffa Barn
*Gå ner i vikt
Eftersom jag lider av en sjukdom som blir sämre och sämre för varje år måste jag ta vara på allt som händer och tex skaffa barn innan jag blir för dålig och varje dag planera vad jag ska göra för att jag inte ska bli liggandes av smärta! Jag kan inte deppa ihop och låta mig själv bli så dålig utan jag måste kämpa dag för dag.
Vem vet hur mitt liv ser ut om 5-10 år kanske jag är rullstolsbunden? Då kan man inte vänta med Barn tex utan jag måste leva livet nu! Jag vill tex inte Gifta mig i rullstol eller vara en mamma som inte kan leka med sina barn pga smärta och sjukdom.
Jag är 20år och snart 21 och jag kan inte låta åren gå förbi mig utan att jag upplever mina drömmar som tex är att bli mamma. Bara för att jag är ung kna jag inte vänta! Jag är sambo och förlovad och kan göra vad jag vill det är bara pengarna osm stoppar oss så med ett jobb kommer våra drömmar uppfyllas en och en och vi kommer bli en lycklig familj och om jag sitter i rullsrol om 10år så får jag kanske acceptera det men just nu är jag någolunda frisk och måste ta vara på det! Eller rullstol blir det ju inte utan permobil eftersom jag inte kan rulla en rullstol med mina veka kropp!

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Jag hejar på dig! :)

2011-08-16 @ 13:37:53
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas allt blir bra !!

Jag hejar på!

2011-08-18 @ 14:28:12
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback