En lista- I brist på annat!

2011-08-26 14:30:30 Min vardag
» Kommentarer(3) «


När vaknade du imorse?
10.00
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Godmorgon MysKurt måste tyvär gå ner till tvättstugan
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nix
Vilket humör är du på?
Glad och ont
Vad har du på dig just nu?
Jobbarbyxorna. ett blommigt linne och en ny sjal
Har du ont någonstans?
JA
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
ChiliChees
Hur mycket var din senaste lön på?
Mer än vanligt så vi klarar nästa månads hra också!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
STORhandling på Coop
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag? Bloglovin och facebook
Vad ska du göra idag och ikväll?
Jobba 16.30-21.30
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Adela-Someon lke you
Varför ska man läsa din blogg?
För att läsa om mitt liv med EDS och snart följa nya äventyr med skola m.m
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Hade en ledig dag och jimmy var också ledig! Minns inge mer!
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
nja det tror jag inte! Kanske ett tak av sambon att jag städat lite
När fotade något senast, och vad?
Fotatde gårdagens middag:) Pizza !
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Om jag hinner några frimärken :)
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Väggen
Vad tror du att klockan är?
efter 14
Vad borde du göra idag?
Städa, vika tvätt och sminka mig inför jobbet
Vad ska du ha på dig idag?
blir hel jobb outfit senare

Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt och vakna 10, då hade jag varit på jobbet ett par timmar redan :)

2011-08-26 @ 15:04:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: joanna

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-26 @ 15:12:54
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: joanna

svar: vad har du för sjukdom?

2011-08-26 @ 15:50:22
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback