Hemma efter operationen

2010-05-07 15:19:21 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Nu är jag hemma eller ja hos mamma och pappa, ska hem imorn.
Allt har gått bra med operationen, men jag har mått illa och kräkts ett antal gången men annars är det bra.
Har skitont i halsen så känns som om jag är dunderförkyld men det är ju inte så konstigt eftersom dom vart inne i halsen och skurit. Har en tejp över såret som ska sitta i 14 dagar och jag ska på återbesök om 4 veckor... Hoppas det läker fort så det ser någorlunda ut till studenten!

Har tagit det lungt idag men börjar tröttna på de:P Var ute i solen och hjälpte till lite i trädgården men då märkte jag att kroppen är slut så det är väl lika bra att fortsätta att at det lungt.

Det jobbigaste är att jag inte kan röra huvudet hur mkt jag vill... Kan inte ligga plant eller vrida huvudet och jag måste gå lite lätt nedåtböjd med huvudet för att det inte ska strama för mkt.

Bilder kommer imorn :)


Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

sv - Det är bara bra med oss, hoppas att det är det med er också. :)

Jag kommer bara plugga upp mina kärnämnen till att börja med. Kanske pluggar till något annat efter det, vad vet jag dock inte ännu. :P

2010-05-07 @ 18:00:59
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback