En bra tisdag :)

2014-09-02 23:20:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Dagen började med med att 2 mammor+barn kom på fika och vi hade väldans trevligt :)
Sen tog jag och Hanna en promenad till BVC för vägning och mätning och våran 15 månaders tjej är nu 79 cm lång och väger 11,5 kg. Efter BVC gick vi vidare ner på stan för att köpa nya pyjamasar till Hanna och reflextejp till vagnen.
Var hemma vid 16 tiden och sen dess har vi bara haft det hur mysigt som helst :)
Imorgon är det dagis för stora tjejen medans jag ska roa mig med tvättstugan :)
Ne nu ska jag sortera tvätt sen blir de natti natti :)

Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det lät som en bra dag.

Svar: De var de :) Vart nyfiken, vad har du för diagnos?
Klara

2014-09-03 @ 16:04:28
URL: http://lilith.se
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag har diagnoserna borderline och fobisk personlighetsstörning (social fobi)

Svar: Okej :) Jag har ju också en diagnos men mer kroppsligt än i själen! Ha en bra dag
Klara

2014-09-04 @ 09:37:55
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback