Tråkiga söndag!

2014-05-25 16:51:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Från dagar med sol och 20 grader i skuggan är det idag regnväder och kallt.
Och igår for Jimmy till Nyadal så vi tjejer är ensamma till på tisdag eller onsdag.... Idag är det morsdag och tydligen :) Min FÖRSTA dessutom men fick nöjja mig med en tur på stan med Hanna och inköp av en vattenmelon :)
Hanna ligger däckad i soffan så jag ska passa på att göra middag och plocka undan lite.
Igår planterade jag äntligen om blommorna som skrek efter näring! Så fick lite ordning och reda i krukorna. Imorron blir de till att plantera om tomat och blomplantorna vi fick av Jimmys mamma så vi kan få lite egna tomater och fint på balkongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback