19 Dagar kvar

2014-05-26 12:30:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nu går tiden fort :)
Har bokat en tid hos naprapaten för min kropp är SKIT nu och vet inte hur jag ska klara av att gifta mig ens...
Men hoppas all glädje och kärlek gör sitt under dagen så man slipper plågas...
Har även en tid hos läkaren idag men har inga större förhoppningar om att han kan göra nått. Ska även träna ryggen och nacken VARJE dag tills bröllopet och hoppas på underverk!
I princip allt är klart inför bröllopet iallafall så det känns skönt :)
Nuförtiden har vi en tjej här hemma som tar sig framåt också så nu är det slut på lugnet! Efter läkarbesöket ska vi på kalas hos finaste Sandra så trots skitvädret och smärtan är de en bra idag idag :)
Nu blire att hoppa in i duschen medans monstret sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback