Jobb Jobb!

2014-03-12 20:32:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Denna vecka är de jobb måndag, onsdag och torsdag nästa vecka blir det jobb tisdag, torsdag, fredag och söndag :)
Har ju som mål att jobba så mkt som möjligt innan sommaren så det är bara att kämpa på!
Imorgon är det 7-17 som gäller så ska försöka lägga mig tidigt ikväll!
Inatt var det 2:a natten sen Hanna föddes som jag fick sova en hel natt utan att vakna :D Jag låg inne i sovrummet själv och Jimmy och Hanna sov i vardagsrummet så jag sov 23-05:55 utan att vakna!
Vi kommer göra samma sak inatt så jag är pigg för att jobba :)
Idag jobbade jag 7-12 sen for vi på 1års-kalas och hanna hade på sig kalasklänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback