Underbara Måndag:)

2014-06-02 21:56:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft min farmor på besök och det har varit en toppendag:)
Hämtade upp henne på tåget och sen åt vi kinabuffé och sen en tur på stan där hon köpte ett solskydd och dregglisar till Hanna. Efter stan for vi på megaloppisen där hon köpte 2 klänningar till Hanna men bäst av allt var nog speldosan hon fick :) Våran underbara Hanna som ska fylla 1 år! Sen satt vi i solen på balkongen och fikade och bara njöt av dagen och sommaren som har kommit, upptäckte att balkongen ligger i ett toppenläge då jag kan sitta och sola vid bordet medans Hanna kan sitta vid väggen i sin stol i total skugga så slipper man ens tänka på att hon blir utsatt för värme och sol! Kommer sola där många dagar framöver.
Tänk att det bara är 12 dagar kvar till bröllopet och jag kan inte fatta att vi gifter oss nästa helg :D Tiden går fort nu!

Imorgon ska jag på mitt efterlängtade naprapatbesök och jag hoppas det blir bättre och att jag inte blir HELT förstörd i flera dagar men risken är stor då det var ca 2år sen jag var där sist!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback