Sommarens planer

2014-06-20 19:55:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Har typ inga planer i sommar förutom smålandsresan och Ullared. Såhär ser våran sommar ut :) 
 
V. 26 Ledig mån-ons med förhoppningsvis soligt väder och bra sällskap sen Jobb tor-sön.
V.27 Ledig måndag och sen jobb tis-tor, ledig fredag och jimmy jobbar lördag. Pappa fyller 50år och svågern 30år så blir nog kalas på helgen.
V.28 Inga planer men hoppas mitt 2 veckors vikariat blir förlängt så man får några mer jobbdagar. Agnes har gratiskonsert i parken på måndagen så dit ska vi iallafall med fint väder och picknik förhoppningsvis.

V.29 SMÅLANDSRESA OCH ULLARED!!! Vi bilar ner på tisdagsmorgon och kommer hem på söndagen.

V.30 Förhoppningsvis en massa jobb! Annars far vi till min farmor och bor i hennes stuga några dagar :)
V.31 Förhoppningsvis en massa jobb! 
V.32 Förskolan öppnar och Hannas fröken kommer på hembesök. Men annars förhoppningsvis en massa jobb!
V.33 Hanna ska inskolas på förskolan (eller jag säger dagis)
V.34 Hanna går på dagis 15tim men annars förhoppningsvis jobb och massa annat roligt inplanerat
V.35 Sista sommarveckan. Hoppas på fint sensommarväder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback