Skitdag nr 2

2014-01-17 16:46:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Hanna är inte alls pigg.....
Kräktes förra natten och inatt igen och har idag bara ätit 200ml totalt sen kl 03 inatt :/
Hon är seg och vill mest bara sitta och mysa med tutten i munnen och vi får inga leenden.
Kan bero på förstoppning eller egentligen vad som helst, troligen en kombination av förstoppning och förkylning.
Men vi har iallafall nu enligt 1177:s sprutat in massa olja i rumpan och blir det inget resultat inom 1tim ska vi fara in akut så hon får nått starkare.
Så nu blir det till att käka middag och sen får vi se hur dagen fortsätter :)
Kurt tycker om att vi legat i soffan mest hela dagen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Vidar

Olja i vällingen/ersättningen funkar med för att dom sk kunna bajsa. Tar väl någon eller några timmar efter de innan dom bajsar :) Så länge hon får i sig nån vätska.

Svar: Funkade inte här :/ Gav olja i gröten igår och plommongröt för hårda magar och magmassage utan resultat :/
Klara

2014-01-17 @ 21:34:23
URL: http://www.nattstad.se/byangelica
Postat av: madde

Hej, såg att du vill gå ner i vikt. Jag har nyligen gjort den resan från 120 till 81 kg. Kolla in min blogg om du vill. Kontakta mig om du vill ha pepp!
Nu ska jag starta ett 5 månaders-PT projekt fram till sommaren där jag ska ner det sista och bli riktigt vältränad =) Mvh M

2014-01-18 @ 16:58:52
URL: http://finaldecision.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback