Hej och hå!

2014-01-02 10:37:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Idag och imorgon är jag LEDIG!
Börjar lediga dagen med tvättstuga 7-11 men det var välbehövligt då vi hade 3 IKEA-kassar med tvätt så det känns bara skönt att ha det bortgjort!
Sen är det städardag idag! Har fixat barnvakt åt Hanna så vi ska kunna städa igenom förrådet :)
Både Hanna och Jimmy ligger fortfarande och sover så jag ska passa på att börja plocka och städa här hemma :)
Jimmy har åkt på en hemsk förkylning så det är sovmorgon som gäller för han idag så han orkar med förråd-rensningen sen.
Vi träffade ju lilla Max som endast var 1vecka på nyår och man kan inte förstå att Hanna har varit så liten så jag var tvungen att kolla på gamla kort :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback