Hej och hå!

2014-01-07 11:20:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vaknade av att det kommer in en karl i lägenheten och säger hallå. Tar ett tag innan jag fattar att det är snickaren som ska fixa i köket för att diskmaskinen ska passa in.
Men han kan ju inte ha plingat på dörren? Kändes så pinsamt att ligga där i sängen och han trodde inte det var nån hemma:P
Men tillslut gick jag upp iallafall!
Jag som hade tänkt ta en lång sovmorgon och vila hela dagen eftersom vi ska iväg ikväll.....
Och det som är mer irriterande är att vi ändå inte kommer få diskmaskinen förs om typ 2 veckor :S
För den är knappt beställd än!
Väntar på att han ska ta lunch snart så jag kan käka nått och vila en stund :)
Vi passade på att ta ett morgonbad medans det var 10fika för snickaren iallafall.
Hoppas dom inte håller på till kl 16 iallafall!
Vi far hemifrån ca 17:00 för kick-off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback