Diskar som krånglar...

2014-01-15 19:34:00 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Besöket hos min sjukgymnast slutade i domen buktande diskar i ländryggen....
Hade ju en föraning att det kunde vara diskarna eftersom jag får ont av att sitta och inte kännt denna smärta riktigt förut men hoppades på att det bara var muskulärt. Så nu är det bara att göra massa övningar,försöka sitta så lite som möjligt( Jippi jag får ligga i soffan varje gång vi ska se tv ) och ta smärtlindrande.
Ska tillbaka nästa vecka igen så får vi se. Jag skulle vilja göra en röntgen för att få det svart på vitt och veta så det inte är ett diskbråck eftersom det blivit värre senaste veckan men det får väl bli nästa steg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback