Bajs!

2014-01-20 10:00:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Äntligen kom bajsblöjan! Att man kan längta så efter lite bajs:)
Men igår vid 17:30 kom den med dunder och brak och efter däckade hon och sen svepte hon en flaska ersättning så kan tänka mig att det lättade rejält i magen på henne och sen dess har hon ätit som vanligt:)
Mellan 10-17:30 igår åt hon endast 270ml ersättning så matkontot låg på minus rejält!
Idag far vi till mina föräldrar för kalas och och några dagar mys ute i skogen :)
Hanna ligger fortfarande och sover så jag ska passa på att börja packa och röjja här hemma så vi kommer iväg i bra tid efter Jimmy slutat jobba.
Pappas hår är nått Hanna älskar! Såfort Jimmy böjer ner huvudet börjar hon dra och skratta! Och det bästa är när Jimmy kittlar henne i ansitet med det!
Efter 3 dagar utan ett enda skratt och knappt nått leende får deras bus mitt hjärta att hoppa ett glädjeskutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback