1år sen och en dag att minnas!

2013-09-28 16:16:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


För exakt 1 år sen den 28:e september fick vi reda på att vi skulle bli föräldrar:)
Äntligen efter 2 år utan resultat fick vi plus på stickan!
Jag skulle bara ta ett test för säkerhetskull för att jag skulle på undersökning om varför jag inte blev gravid och eftersom jag skulle ha mens någon dag efteråt ville jag ta ett test bara för säkerhetskull för att det skulle kännas så dumt att komma dit och redan vara gravid liksom! Och på torsdagseftermiddagen den 27:e fick jag ett sjukt svagt test men ändå positivt men jag var tveksam så samma morgon jag skulle på undersökning tog jag ett till och det var mkt mkt starkare och jag tog ett digitalt för säkerhetsskull och jag var GRAVID!
Ringde och väckte Jimmy som var hos sina föräldrar och berättade nyheten och sen började tårarna att rinna!
 

Kommentarer
Postat av: Malle

Vet du varför det dröjde så länge att bli gravid ? använde ni er av äl-stickor osv medans ni försökte? :)

Svar: Nej vi et inte varför det tog så lång tid för i våran kommun måste båda vara fyllda 23år för att få bli undersökta..... Vi andvända Äl-stickor iblnad. Men det var när vi släppte allt med att skaffa barn och planerade bröllop som vi vart gravida :)
Klara

2013-09-29 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback