Trött tjej...

2013-10-23 22:34:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Hanna sov 17:15-22 med endast ett kort uppvaknade för gnäll och blöjbyte! Den där Alvedonen jag gav innan hon somnade gjorde visst susen :)
Får bli en till innan vi går och lägger oss i sängen så hon får sova ordentligt :)
Inte kul när dom små är förkylda! Det rosslar så hemskt när hon hostar :(
Håller tummarna att natten blir smärtfri och lugn trots förkylningen! Natten som var gick ju faktiskt bra trots hosta och en envis tutte som for ut hela tiden, så hon fick ligga i min säng så jag slapp kliva upp 711ggr.
Imorgon kommer Pappan hem :D Ska bli så skönt med en hel natt sömn och ett bad och en massage kanske man ska tigga till sig :)
Ne nu ska jag göra mig klar för natten för känner mig riktigt trött! Hanna drar sig i örat och verkar jättetrött trots den långa tuppluren så det är väl lika bra att vi kastar oss i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Bjuhr

Åh dom stackars små. Man känner sig så hjälplös ifall de mår dåligt. Har också en liten krabat som är riktigt förkyld. Inte kul!

Svar: Ja verkligen :/ huvva hoppas det går över snart :)
Klara

2013-10-24 @ 15:50:32
URL: http://sandrabjuhrsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback