Trött mamma...

2013-11-11 11:45:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Hanna har haft en hemsk natt inatt!
Mellan 23-02 vaknade hon ca 3ggr sen mellan 2-3 var hon vaken och skrek som en stucken gris och det slutade med att jag fick kliva upp och gå ut i vardagsrummet så Jimmy fick sova lite iallafall innan hans larm ringde 03.30 men tillslut somnade hon men vid 4 vaknade hon igen och hade svårt att komma till ro men sen vart det bättre tack och lov! Så fick sova 5-8 sen matpaus och 8.30-10.30. Men känner mig väldigt mör idag då hon också har sovit bredvid mig i sängen hela natten...
Skulle egentligen hämta ut nya glasögonen och fika med en tjej kl 11 men både jag och Hanna behövde sova så får ta det en annan dag!
Nu har hon somnat igen och jag ska passa på att äta nån frukost och göra nån nytta här hemma:)
Stackars lilla bebis :( Man undrar vad som var fel för hon skrek som hon gör när hon har haft en mardröm, blivit rädd eller fått vaccin... Skönt att natten är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback