Upp och iväg!

2013-05-23 15:49:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Dagen idag har varit toppen :)
Efter en god frukost begav vi oss till Norrflärke för fika och bebismys hemma hos Ida :)
Supermysigt och kommer absolut göras om!
Efter det for vi direkt till barnmorskan för förhoppningsvis sista besöket denna graviditet:)
Hon gjorde en undersökning och tappen var ännu mindre än igår och inte lika bakåtlutad så det är på G!
Har mensvärk, tryck neråt, ilningar i tappen och känner mig hungrig, törstig, grinig och trött så kroppen håller nog på för fullt! Vi ska iallafall fara till mina föräldrar då Jimmy så gärna vill skruva och fixa där och jag vill sitta i solen:)
Får väl se hur länge vi stannar där men hade tänkt fara hem lördag eftermiddag eller söndag men bebis kanske vill annorlunda:)
Jag ska läsa en massa bok bli brun och bara ta det lungt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback