Iväg på Äventyr

2013-05-17 12:12:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nu blir vi snart upphämtade och sen far vi till Sundsvall:)
Kommer hem sent imorgon kväll efter 70 års kalaset.
Blir nog tomt här tills på söndag...
Vi ska lämna katterna hemma vilket känns jobbigt :/ Stackarna har inte varit ensam hemma mer än 25 timmar förut!
Men med extra mkt mat klarar dom sig förhoppningsvis:)
Ne nu ska jag packa ihop och fixa det sista.
Förövrigt skrämmer bebis mig genom att vara stilla mest hela tiden!
Sedan den vände sig och fixerade sig har jag knappt känt den om man jämför hur det var innan...
Jimmy fick några ordentliga sparkar igår när han låg på magen men sen dess har det varit helt stilla...
Men är väl bara för att jag är van rörelse 90% av min vakna tid som ja oroar mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback