Godkväll!

2013-05-06 21:35:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Lite tv i soffläge och nu vart vi båda hungriga så håller på att tina en matlåda:P Så kan det gå om man äter middag för tidigt! Imorgon ska vi följa med min pappa till deras gamla hus för att hämta några saker. J
immy följer med som lyfthjälp och jag som sällskap och för att få komma iväg lite :)
Får se vad min kropp tycker om 24 mil i bil på en och samma dag men men sånt man får ta om man vill ha lite äventyr!
Får hoppas bebis håller sig inne iallafall! Vore ju typiskt om den bestämmer sig för att komma ut just imorn!
Ne nu ska vi mumsa i oss matlådan och sen flytta oss till sängen.
Blir tidig kväll då Jimmy klev upp 03.30 imorse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback