Lördag 1 Juni

2013-06-01 18:50:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Förkylningen håller i sig och idag har jag varit SJUKLIGT trött!
Så jag har inte gjort många knop utan lyssnat på kroppen och vilat upp mig :)
Dom onda förvärkarna fortsätter och jag börjar bli riktigt less på att det inte drar igång på riktigt...
Öppen 2cm, tappen nästan borta, mjuk och mogen och huvudet har sjunkit ner ordentligt men fortfarande inga tecken på att kroppen vill föda barn på riktigt!
Men nu är vi inne i rätt månad iallafall:) Så inom 23dagar har vi våran egen lilla bebis hos oss.
Hoppas den kommer inom 15 dagar för efter det stänger Öviks bb och Jimmy har börjat jobba.
Han kommer jobba 8mil hemifrån och när bb stänger har vi 9 mil till närmaste bb :O
Så skulle det sätta igång måste ju jimmy först ta sig hem från jobbet och sen ska man sitta och åka dom 9 milena till bb.... Håller tummar och tår för att bebis kommer inom 15 dagar :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback